Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: PKO BP
Treść opinii: Wczoraj po południu wybrałam się z synem do placówki, aby założyć mu konto - niestety nieskutecznie. W banku nie działał system komputerowy. Placówka była pełna oczekujących klientów. Niektórzy klienci przyjeżdżali z innego miasta, ponieważ nie działały również bankomaty i nie można było praktycznie w banku załatwić nic. Podobno sytuacja taka miała miejsce we wszystkich bankach w całej Polsce. Pani tłumaczyła, że bank zmienia system informatyczny i właściwie co poniedziałek takie problem z systemem jest. Albo klienci czekają, albo mają szczęście i "wstrzelą" się w moment, kiedy system akurat działa. Dla mnie np. jest to duża uciążliwość, ponieważ bardzo trudno jest mi dopasować godziny tak, żebym mogła i ja i syn iść do placówki razem. Jednak Pani obsługująca mnie zna mnie od lat jako klientkę i uzgodniłyśmy, że spisze najbardziej potrzebne dane, jak przygotuje umowę to zadzwoni do syna, kiedy ma przyjść ją podpisać a ja podjadę, kiedy będzie mi pasowało. I tylko za postawę pracownicy banku jest minus 2 a nie minus 5. Ogólnie ta Pani niejednokrotnie ratowała w moich oczach opinię tego banku i tylko jej obsługa i podejście do klienta trzymają mnie osobiście w tym banku.