Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: empik
Treść opinii: W dniu 13 września udałam się do salonu Empik w sprawie reklamacji. Reklamacja dotyczyła zdjęcia. Przy odbiorze okazało się że zapłaciłam za zdjęcie, którego nie było. Złożyłam reklamację, którą sprzedawca wypełniał ponad 30 minut. Termin odbioru podany był na 12 września i ktoś z salonu miała do mnie zadzwonić. Ponieważ nie doczekałam się telefonu i sama nie mogłam się dodzwonić pojechałam osobiście. Na miejscu okazało się, że muszę zapłacić ponownie za zdjęcie. Nie miałam zamiaru płacić dwa razy. Kiedy już doszłam do porozumienia z obsługującą mnie osobą okazało się, że w kopercie jest nie to zdjęcie, które zamówiłam. Pani zaczęła mnie przepraszać i zaproponowała kolejną reklamację. Podziękowałam, bo czekanie kolejne 14 dni nie było mi na rękę. Na drugi dzień zadzwonili do mnie z Empiku i poprosili o złożenie przez internet kolejnego zamówienia na to zdjęcie. Nie zrobiłam tego ponieważ tu na miejscu jest wiele firm, które zrobią to bardzej profesjonalnie.