Opinia użytkownika: Adam_8
Dotycząca firmy: Auchan
Treść opinii: Przed wyjazdem na wakacje zakupiłem w Auchan Bielany we Wrocławiu materac turystyczny, jednoosobowy. Służył mi "aż" trzy dni. Po tym okresie zaczęło schodzić z niego powietrze. Po powrocie do Wrocławia, 7 sierpnia zgłosiłem reklamację w punkcie reklamacyjnym Auchan. Obsługująca mnie pani spisała protokół, zapisała numer telefonu kontaktowego i poinformowała mnie, że na rozpatrzenie trzeba będzie czekać około dwóch tygodni. 17 sierpnia (a więc po 10 dniach) zapytałam w punkcie reklamacyjnym o postęp sprawy - otrzymałem odpowiedź że "jeszcze przecież nie minęły dwa tygodnie" (nikt nie sprawdził dokumentacji). Kolejny raz byłem w Auchan 31 sierpnia - uprzejmy pan z punktu reklamacyjnego oświadczył, że reklamacja została uznana i że otrzymam zwrot gotówki. I jeden mały zgrzyt - data rozpatrzenia reklamacji to 14 sierpnia br.