Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Rossmann
Treść opinii: Nie robię zbyt często zakupów w sklepach kosmetycznych, zwłaszcza w wybranej przeze mnie firmie. Będzie to dość istotne, ponieważ nie umiałam poruszać, się po tym sklepie, nie znałam układu regałów i towaru na pólkach. Nie wiedziałam więc, gdzie poszukać potrzebnego mi artykułu. Niestety, mimo dość dużego sklepu i mnogości regałów nigdzie nie znalazłam tablic z informacjami o artykułach w danym miejscu. Sądziłam, że nie rzucający się w oczy personel jest zaletą sklepu, mogłam do woli oglądać interesujące mnie przedmioty, czytać o nich informacje jednak przy wątpliwościach wyboru i doboru artykułu, nie mogłam znaleźć osoby, która udzieliłaby mi porady. Panie obecne zajęte były rozkładaniem towaru. Artykuły na półkach były jednak dość dobrze opisane, wyraźnie zaznaczone promocje, które jednak nie zawsze okazywały się promocjami, po porównaniu cen okazywało się, że promocyjne cena w tym sklepie jest ceną normalną w markecie. Sklep czysty, obsługa schludnie ubrana, nie zauważyłam artykułów uszkodzonych lub przeterminowanych. Pani w kasie chciała zapakować zakupy w foliową torbę, a przecież już ode tego odchodzimy, sadzę, że powinna zapytać czy towar zapakować, czy nie. Jestem posiadaczką torby ekologicznej, co było wyraźnie widać.