Opinia użytkownika: edytcia
Dotycząca firmy: PLUS
Treść opinii: Celem wizyty w salonie było przeniesienie numeru telefonicznego z simplusa do abonamentu przez moją babcię. Minimalny, ale jednak wpływ na ocenę ma także fakt, braku miejsca siedzącego dla klienta, już w trakcie załatwiania formalności i co za tym idzie przymus stania ok. 40 minut, co dla starszej osoby jest długo. Wstęp do rozmowy był pozytywny, jednak po tym jak już zdecydowałyśmy jaką taryfę i jaki telefon wybieramy, wszytko toczyło się poza nami. Trwała ciągła rozmowa między pracownica, a kierowniczką salonu, a do nas - klientek - tylko chwilowe wtrącenie, typu "Proszę dowód". Nieprecyzyjne informacje dotyczące szczegółów, a w zasadzie tylko stwierdzenia np. "To włączę Pani możliwość zastrzeżenia numeru" - po moim zapytaniu, że to nie znaczy, że numer jest automatycznie zablokowany, pani odpowiada, że oczywiście, że nie. Po czy w domu okazuje się, że numer jest jednak zastrzeżony. Długi czas oczekiwania, z wytłumaczeniem, że tak czasem bywa. Cała procedura trwała od godziny 9.05 do 16tej - kiedy to odebrałam telefon i umowę. Dodatkowy minusem jest nie proponowanie wszystkim klientom aktualnych promocji. Ocenę minus jeden przyznaję za złe podejście w salonie do klienta i traktowanie spraw pobieżnie.