Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: RTV EURO AGD
Treść opinii: Osoba starsza wybrała się do Euro RTV AGD w celu kupna pralki. Po dokonaniu zakupu mama wręczyła mi paragon w związku z przeanalizowaniem usług wchodzących w skład ceny. Zrobiła to, ponieważ zaplata za towar dokonana miała być w momencie dostarczenia towaru a suma przekraczała dużo poza wartość samej pralki. Przeglądając paragon, natrafiłam na dodatkowe usługi typu podłączenie pralki, wyrównanie poziomu itp., które de facto zostały wprowadzone bez uświadomienia klienta. W sumie cena za dodatkowe usługi wynosiła ponad 200 zł. Mama konkretnie stwierdziła, że dodatkowe usługi zostały wprowadzone bez wytłumaczenia i jej zgody. W konsekwencji pojechałam do sklepu w celu wyjaśnienia zaistniałego nieporozumienia. Jasno określiłam swoją sytuację i stwierdziłam, iż dodatkowe usługi zostały wprowadzone celowo z wykorzystaniem osoby w podeszłym wieku. Obsługa klienta przyznała mi rację, bo jak twierdzili klient ma zawsze rację. Od razu nasunęło mi się pytanie, ile osób starszych zostało wprowadzonych w błąd.