Opinia użytkownika: Nadia_2
Dotycząca firmy: Multimedia Polska
Treść opinii: W środę, 3 września 2008, około godziny 14:45 dzwoniłam na infolinię MultiMedia, aby zgłosić usterkę. Sieć internetowa, którą mam wykupioną w tej firmie, nie działała. Na połączenie musiałam czekać prawie 15 minut! Co chwile tylko automatyczny głos informował ze niedługo nastąpi połączenie - proszę czekać. Koszt połączenia liczony jest za minutę! Więc każdą minutę czekania, koszt ponoszę ja. Wreszcie ktoś odebrał, wyjaśniłam w czym problem, oczywiście przeprowadzono mnie przez proces weryfikacji danych, gdzie w między czasie również kilka razy słyszałam proszę czekać, by na końcu powiedzieć mi, że jest problem z siecią w tych okolicach i będzie naprawiona. Gdy spytałam do kiedy, Pani oczywiście nie umiała mi odpowiedzieć. Tak wiec po 25 minutach rozmowy, dowiedziałam się, że jest problem z siecią, o czym wiedziałam już przed rozmową, gdyż nie można było połączyć się z internetem.