Opinia użytkownika: Joanna_195
Dotycząca firmy: Kaufland
Treść opinii: Kaufland znajduje się blisko centrum, obok dworca pks i pkp. Przed sklepem - ogromny parking, gdzie zawsze można znaleźć wolne miejsce. Godziny otwarcia sklepu widoczne, umieszczone na drzwiach wejściowych. Przed sklepem wózki, pod dachem. W sklepie, przy wejściu między półki - koszyczki. Produkty generalnie wykładane na bieżąco, przy owocach i warzywach- jednorazowe woreczki. Ceny widoczne. Wyróżnione kolorem najtańsze produkty. Właściwie weszłam do sklepu z zamiarem zakupu herbaty, która - o ile mi wiadomo - znajduje się wyłącznie w asortymencie Kauflandu: herbata sypana earl grey, w niebieskim opakowaniu, 100g za 0,99zł. Na półce z herbatami widniała etykieta tego produktu, jednak na półkach niestety, nie znalazłam go. Była tylko herbata earl grey w podobnym niebieskim opakowaniu, ale w torebkach. Zapytałam o moją ulubioną herbatę panią, która akurat uzupełniała soki i znajdowała się w pobliżu, jednak nie była w stanie mi pomóc. Powiedziała, że ona zajmuje się tutaj czym innym i że może panie w czerwonych fartuszkach będą wiedzieć. Kiedy poszłam regał dalej i zapytałam o "moją" herbatę właśnie panią w czerwonym fartuchu- ta odpowiedziała od razu, że nie wie, że zajmuje się czym innym i że wszytko jest wyłożone na półkach i trzeba patrzeć. Kupiłam więc tylko odżywkę do włosów z promocji i 3 szczoteczki do zębów i podeszłam do kasy. Czekałam ok. 3min. Ekspedientka przywitała mnie słowami "Dzień dobry". Widząc,że taśma jest brudna- przetarła ją. Po skasowaniu produktów zapytała "Czy to wszystko?". Potwierdziłam i zapłaciłam kartą. Pani wręczyła mi rachunek i potwierdzenie zapłaty i pożegnała mnie słowami "Do widzenia". Przy kasie znajdowały się jednorazowe reklamówki.