Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: JYSK
Treść opinii: W czasie zakupów trwała promocja na wybrane artykuły min. kołdry. Promocja miała trwać do końca tygodnia wiec w sklepie było dużo ludzi. Czas zakupów to kilkadziesiąt minut przed zamknięciem sklepu. Szukaliśmy konkretnego towaru - reklamowanego w gazetce sklepu. Towary przecenianie były źle opisane i wyeksponowane. Kilka chwil zajęło znalezienie odpowiedniego asortymentu. Brak personelu, który byłby w stanie udzielić informacji. Po wybraniu interesującego artykułu udaliśmy się do kasy. Była czynna tylko jedna i przez to spora kolejka około 12-15 osób. Zakupiliśmy 2 przecenione artykułu - Kołdrę 200x220 oraz pościel. Po "wbiciu" kodu kołdry przy kasie okazało się ze nie kosztuje ona 115 PLN - cena promocyjna lecz 269 PLN. Pracownik kasy ustalał z kierownikiem jaka cena jest obowiązująca (zajęło to kila minut), a następnie z którego kodu ma "skasować" dany produkt w systemie kasowym. Aktualną ceną okazała się cena promocyjna. Jednak biorąc pod uwagę czas reakcji personelu sklepu i długą kolejkę - zakupy w sklepie oceniamy za mało udane (zaistniała sytuacja wywołała zniecierpliwienie także innych klientów).