Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Bank Millennium
Treść opinii: Podczas kolejnej wizyty w banku, dostałam od pracownika kartonik -połowa nr konta była wydrukowana przez Bank Millenium, dalszą część swojego konta miałam sobie dopisać ręcznie-tak też zrobiłam. Cały nr konta podawałam na fakturach jakie wystawiałam swoim niemieckim kontrahentom. Niestety, nastąpił błąd, gdyż na kartoniku był wydrukowany przez bank początek nr, ale dla klientów, którzy w tym roku zakładali konta bankowe(moje było założone w zeszłym roku więc miał inny nr zamiast 0000 było 0001). Zamieszanie po stronie niemieckiej było duże, gdyż nie mogli oni dokonać płatności przelewem. Po mojej kilkakrotnej wizycie w Banku, nikt nie umiał mi w tej sprawie pomóc. Po dokładnym sprawdzeniu nr konta sama znalazłam błąd. Spóźnione płatności klientów, spowodowały utratę przeze mnie płynności finansowej. Wstyd, że nawet Bank nie jest wiarygodny. Na koniec całego zajścia usłyszałam jedynie przepraszam nic więcej nie możemy powiedzieć.