Opinia użytkownika: Dominika_31
Dotycząca firmy: PKO BP
Treść opinii: Chcąc wypłacić pieniądze z bankomatu chciałam do niego podjechać samochodem. Parking przed placówką jest dość spory, ale brama wjazdowa była zamknięta, więc na czas brania gotówki nie miałam gdzie zostawić samochodu. Zaparkowałam przed bramą. Weszłam na teren przed uchyloną furtkę (to wszystko wyglądało mało profesjonalnie). Bankomat był w budynku do którego prowadziły jedne drzwi bez klamki oraz drugie z podjazdu dla osób niepełnosprawnych (żadne drzwi nie miały czytnika kart). Wyglądało to tak jakby po godzinach pracy banku nie można wybrać gotówki. Odnalazłam jednak neon z napisem bankomat 24 h, więc spróbowałam i drzwi nie były zamknięte, ale brak klamki sugerował, że bankomat jest nieczynny (od wewnątrz klamka była zdewastowana). W środku nie czułam się zbyt pewnie, gdyż do małego przeszklonego pomieszczenia można było wejść przez dwie pary nie zabezpieczonych drzwi. musiałam się spieszyć, gdyż mój samochód stał na podjeździe (na bramie która dzieliła mnie od parkingu widniał napis: parking dla klientów banku).