Opinia użytkownika: Dominika_31
Dotycząca firmy: Carrefour
Treść opinii: W dniu 31 sierpnia zakupiłam w w/w/ sklepie m.in. 5 litrów świeżego mleka 3,2% z Mlekowity z terminem ważności do 10 września 2008 r. Po wyjściu ze sklepu pojechałam do domu i umieściłam zakup w lodówce. Niestety kiedy zaczęłam używać mleko okazało się że jest już kwaśne. Otworzyłam kolejne następnego dnia i też musiałam wylać. W środę 3 września skończyła mi się cierpliwość kiedy otworzyłam trzecie już z kolei mleko i nie mogłam go podgrzać, kolejne po otwarciu było już na tyle zepsute że zgęstniało, ostatnie pozostawiłam zamknięte. Następnego dnia udałam się do obsługi klienta carrefour z trzema butelkami które jeszcze miałam w domu (dwa otwarte i jedno zamknięte). Bardzo się zdziwiłam kiedy Pani (niewysoka szatynka, spięte włosy w okularach) po konsultacji telefonicznej zarzuciła mi że pewnie ja gdzieś zagrzałam to mleko albo źle je przechowywałam i dlatego tak się stało, a w ogóle to ona zna te mleka i one tak mają, że dużo przed terminem trwałości są kwaśne. Od dawna kupuję to mleko, ale od niedawna w Carrefour i nigdy mi się nie darzyło żeby z takim terminem trwałości było kwaśne już 10 dni wcześniej. Poprosiłam o rozmowę z kierownikiem. Przyszedł Pan, który stwierdziła, że w rozmowie tel myślał że chodzi o inne mleko i dlatego nie uznał reklamacji. Zaczął się zastanawiać i przyjął reklamację trzech przywiezionych butelek, ale był problem z ustaleniem w jaki sposób sklep ma mi zwrócić za ten wadliwy towar. Ustaleni trwały tak długo, że zaproponowałam, że zrobię w tym czasie zakupy, a Państwo wspólnie znajdą rozwiązanie. Zasugerowałam też, że może powinni się skontaktować z producentem, albo przewoźnikiem, bo być może cała partia tego mleka jest wadliwa i z pewnością wielu Klientów nie wróci ponownie do tego marketu. Po zakończeniu zakupów podeszłam ponownie do obsługi klienta i Pani zwróciła mi równowartość 3 butelek mleka (dwie które musiałam wylać i nie wzięła już se sobą pustych butelek zostały pominięte milczeniem) i ksero rachunku, który wcześniej przedstawiłam. Reakcja obsługi sklepu zakładała możliwość popełnienia błędu jedynie przez Klienta, a tak samo prawdopodobne było to że mleko było źle transportowane lub eksponowane na półkach.