Opinia użytkownika: Beata_70
Dotycząca firmy: Avans.pl
Treść opinii: W tym dniu odwiedziłam sklep Avans aby dokonać zakupu aparatu cyfrowego. Prosiłam Panią siedzącą przed komputerem, o informacje po czym Pani powiedziała że ona nie ma czasu i mam zapytać kolegi, który był zajęty wykładaniem towaru. Najpierw chciałam się konkretnie dowiedzieć jakie parametry techniczne posiada ten aparat. Więc zadałam sprzedawcy pytanie : " Jaki zoom ma ten aparat, ilość pikseli,rozmiar wyświetlacza itd.," Na co Pan sprzedawca odpowiada że zoom optyczny jest 15, natomiast poza tym "wszystko jest w instrukcji obsługi i można sobie samemu przeczytać". Chciałam ogólnie zapoznać się z kilkoma modelami i wybrać odpowiedni. Niestety Pan sprzedawca nie potrafił mnie przekonać ponieważ nie miał zielonego pojęcia o towarze. Moim zdaniem pracownik powinien znać towar jaki sprzedaje i poinformować o najistotniejszych rzeczach jakimi w tym przypadku był np.rozmiar wyświetlacza itd.. Ponieważ instrukcja obsługi ma wskazać nam jak się obsługiwać danym produktem a nie wyczytywać najpierw samemu przed dokonaniem zakupu jakie dane techniczne posiada sprzęt.Po to idę do sklepu by sprzedawca mi doradził i poinformował. Natomiast Pan sprzedawca zupełnie nie był zorientowany. Niestety nie dokonałam zakupu w owym sklepie.