Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Reserved
Treść opinii: Udałam się do sklepu Reserved, gdzie zobaczyłam sweter i powzięłam zamiar jego zakupu. Gdy ekspedientka zauważyła, że oglądam sweter, zapytała w czym może pomóc. Poprosiłam o podanie swetra w rozmiarze, który zazwyczaj noszę i otrzymałam go. W przymierzalni okazało się, że sweter jest za duży. Gdy wyszłam, ekspedientka podeszła do mnie i zapytała, czy sweter jest dobry i czy może być. Gdy powiedziałam, że jest za duży, pani sprawdziła na wieszaku, czy nie ma mniejszego rozmiaru. Okazało się, że takowego tam nie ma, więc pani poprosiła inną ekspedientkę, żeby sprawdziła w magazynie. W magazynie również niestety nie było swetra w odpowiednim rozmiarze, więc został wykonany telefon do innego sklepu, znajdującego się w Manufakturze, gdzie sweter w odpowiednim rozmiarze się znalazł i został dla mnie odłożony do przymierzenia. Ekspedientka była bardzo cierpliwa, sympatyczna i szybko zareagowała na problem, skontaktowała się z innym sklepem tej samej firmy aby znaleźć interesujący mnie produkt, więc ocena którą wystawiłam, jest jak najbardziej adekwatna do jakości obsługi w sklepie Reserved.