Opinia użytkownika: Paweł_57
Dotycząca firmy: T-Mobile
Treść opinii: Poprosiłem Panią o duplikat karty SIM. Pani powiedziała, że nie ma problemu i zaczęła całą procedurę. Niestety bez uśmiechu, raczej po wyrazie twarzy, była zmęczona. Później zacząłem pytać no i niestety zrobiły się ogromne schody. Poinformowałem Panią, że chcę przejść na "abonament", Pani mnie zapytała "Czy już sobie wybrałem ofertę". Później zapytałem o telefon, jaki mi poleci, pokazała 3 z pierwszej ulotki i powiedziała, że te, bo są za złotówkę (nie zaznaczałem, że musi być tani). Z wielką łaską, pokazała i mi Sony Erricsona i go włączyła. Gdy go oglądałem, Pani wyszła w ogóle na zaplecze aby porozmawiać z koleżanką. Nie mogłem wtedy o nic zapytać. Na koniec okazało się, że najpierw musi moja karta aktywować się i wtedy dopiero będę mógł podpisać umowę. Pani błędnie mnie poinformowała, że za duplikat będę musiał zapłacić 30zł - nie jest to prawda.