Opinia użytkownika: Wojciech_7
Dotycząca firmy: GTS Energis
Treść opinii: Zamówiłem poprzez infolinię usługi internetowe, podałem przepustowość jaka jest mi potrzebna oraz zaznaczyłem, że musi to być router bezprzewodowy, ponieważ musi obsługiwać dwa komputery w różnych pomieszczeniach. Po kilku dniach pocztą otrzymałem umowę, podpisaną odesłałem. Po kilku kolejnych dniach otrzymałem pocztą router przewodowy jednokomputerowy, po kilku kolejnych rozmowach z infolinią i wysłanych drogą mailową skargach (tak zasugerowała pani z infolinii gdyż tak będzie szybciej i pozostanie ślad w dokumentach) przysłano mi kolejny router. Kolejny router jednokomputerowy, przewodowy. Schemat reklamacji powtórzył się. Przez ten cały czas a był to okres dwu miesięcy mieliśmy z narzeczoną ograniczony dostęp do internetu. Tylko jedno z nas mogło korzystać a drugie niecierpliwie czekało. Podczas kolejnych rozmów z infolinią dowiadywałem się, że moja reklamacja zostanie umieszczona w bazie i za każdym razem tłumaczyła się, że to wina poprzedniej operatorki infolinii, ponieważ źle zapisała reklamację oraz, że w ciągu kilku dni otrzymam odpowiedź. Łącznie przeprowadziłem niestety około 25 rozmów w ciągu dwóch miesięcy, zanim panie z infolinii przesłały mi właściwy router. Data wskazana powyżej oznacza ostatnią rozmowę z infolinią.