Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Bank BPH
Treść opinii: W dniu 08.09.2008 po pracy udałem się do Banku BPH w Inowrocławiu w celu uzyskania debetu na koncie firmowym.W dziale dla firm przywitała mnie Pani Ola i od razu przeszła do konkretów.Od razu poinformowała mnie o wymaganych dokumentach oraz o wielkości środków jakie bank mógłby mi przeznaczyć w ramach debetu.Wizyta moja trwała około 15,00 minut,ale w tym czasie dowiedziałem się wszystkiego co chciałem usłyszeć,a nawet tego,że córka Pani Oli jest chora. Cóż,nie ma to jak indywidualne podejście do klienta,ponieważ z naszej rozmowy wyszło na jaw, że mój syn jest także chory. Być może ta rozmowa miała tak przebiegać, grunt to kolejny klient.Odniosłem wrażenie, że ta rozmowa była specjalnie do mnie dopasowana,ale i tak wyszedłem zadowolony.Wystawiłem ocenę +4.Nie dotyczy to obsługi,tylko sposobu w jaki został potraktowany następny klient.Otóż,gdy byłem obsługiwany,na drugim stanowisku siedział następny konsultant,ale gdy zobaczył, że do biurka podchodzi kolejny klient,wstał i bez słowa "przepraszam" lub innego wyjaśnienia po prostu sobie poszedł.Dla mnie była to typowa ignorancja.Wystarczyło tylko jedno słowo.Pomijając tę niechybną wpadkę w dziale obsługi,uważam że cała moja wizyta była dla mnie bardzo zadowalająca.Tylko co by było gdybym to ja był na miejscu tego drugiego klienta?