Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: CCC
Treść opinii: Do sklepu wybrałam się niedługo przed zamknięciem. Aby przymierzyć buty na bose stopy należy założyć stopkę, której nie było nigdzie w pobliżu, obsługi również. Wybrałam się więc do kasy i poprosiłam o stopkę, następnie poprosiłam o drugą, aby przymierzyć oba buty i sprawdzić jak się w nich chodzi. Sprzedawczyni bardzo niegrzecznie powiedziała mi, iż nie rozdaje kilku stopek, zrobiła to przy klientach, dlatego poczułam się nieswojo, ale byłam stanowcza i poprosiłam o drugą, dostałam ją. Dla porównania w innych sklepach CCC w Tarnowie pudełka ze stopkami znajdują się na półkach i klienci mają do nich swobodny dostęp. Gdy chciałam zapłacić okazało się, że zepsuł się komputer i nie można było wydrukować paragonów. Zrobiła się spora kolejka, a klienci mieli mieszane uczucia, gdyż druga sprzedawczyni spisywała ręcznie dane, otwierała po kilka razy to samo pudełko i po kilka razy oglądała te same pary butów. Ponadto zapominała odpinać klipsów bezpieczeństwa i klientów wyłapywała bramka, co było bardzo zawstydzające. Mnie również zapomniano go odpiąć, ale kilka minut wcześniej zamknięto główne wejście i wypuszczano klientów drzwiami dla personelu, więc zorientowałam się w domu iż mam buty z zabezpieczeniem. Z powodu awarii komputera wpisywano do zeszytu nazwiska klientów i informowano ich, aby odebrali je sobie w innym dniu.