Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: T-Mobile
Treść opinii: W dniu 08.07.2008r podpisałam telefonicznie umowę promocyjną na usługi telekomunikacyjne. 15.07.2008. ok godz. 09.30 otrzymałam przesyłką kurierską umowę wraz z telefonem komórkowy. Po krótkim teście okazało się, że telefon posiada bardzo ciche dzwonki, uświadomiłam sobie że wciśnięto mi bubel. Zaraz zadzwoniłam do konsultanta firmy era, który zaproponował mi pójście do salonu i wymianę telefonu. Zaraz udałam się w to miejsce. Sprzedawca poinformował mnie że nie ma opcji wymiany tylko jest możliwość zareklamowania i zgodę na naprawę. Reklamację miałam zgłosić w punkcie serwisowym NOKIA ponieważ takiej marki jest ten telefon. Oczywiście nie zgodziłam się na taką opcję, ponieważ związałam się z firmą na 2 lata i już miałam mieć naprawiany telefon.Sprzedawca nie zaproponował mi nic innego.Byłam oburzona obsługą i brakiem zaangażowania w moją sprawę. Oświadczyłam ustnie, że odstępuję od umowy i również poinformował mnie, że takiej opcji nie ma chociaż ja wiem, że jest. Jest to SKANDAL. Najpierw dzwonią codziennie i namawiają na nowe promocje a potem kiedy klient reklamuje przysłany bubel brak jest jakichkolwiek opcji które by były z korzyścią dla klienta, który związany jest umową dwuletnią współpracą.