Opinia użytkownika: Malina
Dotycząca firmy: Telepizza
Treść opinii: Kiedy weszłam do lokalu, przy kasie czekała już pracownica gotowa przyjąć zamówienie. Do kasy trzeba podejść. Przy kasie podałam wszystkie parametry dania, które chciałam zamówić. Pracownica uczynnie przeprowadziła mnie przez ten proces, pytając, jakie ma być danie główne, sosy, dodatki, napoje. Wyjaśniła, jakie promocje obecnie obowiązują. Podała, z czego składają się poszczególne sosy, gdy o to spytałam. Powiedziała, że zamówienie zostanie zrealizowane w 15 minut. Spojrzałam na zegarek i siadłam przy stoliku. Był czysty, na środku stał uzupełniony plik serwetek i ulotka sieci era oraz karta dań. Po zajęciu miejsca przy stoliku skorzystałam z łazienki. Mydło w płynie i papier toaletowy były uzupełnione. Nie podobała mi się mała pajęczyna, niewielki pająk zwisał na wysokości głowy. Opuściłam łazienkę i wróciłam do stolika. Dokładnie po 14 minutach od momentu złożenia zamówienia, pracownica przyniosła zamówione danie. Pizza podawana jest w tym lokalu na jednorazowych papierowych talerzykach. Nie otrzymałam jednak kubeczka na napoje, a nie poinformowano mnie przy kasie, że muszę sobie sama wziąć. Za to i za pająka w łazience odejmuję jeden punkt. Przyniesione danie odpowiadało zamówieniu i wyglądało na świeże. Po zjedzeniu opuściłam lokal. Nie mam więcej zastrzeżeń, po prostu obsługa odpowiadała klasie lokalu i jego standardom.