Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Tesco

Treść opinii: Cel: Dokonywałem w Tesco zakupów dla firmy w której aktualnie pracuję (woda dla pracowników). Pracuję natomiast w Biurze rachunkowym. Opis miejsca przeprowadzonego badania: W sklepie panuje bałagan. Brak jest cenówek i nie zawsze wiadomo ile kosztuje towar. Często spotyka się "dziury" na półkach gdzie brakuje towaru. Sposób zapłaty za towar: Zakup towaru na fakturę odbywa się tak, że najpierw towar jest nabijany na paragon w kasie, a następnie należy udać się do osobnego stoiska, aby wystawiono fakturę. Osoby kupujące bez faktury obsługiwane są za pomocą 8 normalnych kas, jednej kasy szybkiej obsługi (do 10 artykułów) i jednej kasy na stoisku alkoholowym. Obserwacje: Otwarte jedynie 3 kasy. Kasa szybkiej obsługi pusta, kasa na stoisku alkoholowym pusta. Natężenie ruchu o tej godzinie niewielkie, lecz wystarczająco duże alby otworzyć co najmniej jeszcze jedną dodatkową kasę. Osoba obsługująca mnie raczej obojętna. Niestety stoisko przy którym wystawiane są faktury było puste. Czas oczekiwania na osobę która ma uprawnienia do wystawienia faktury to ok.15 minut. Pomimo moich kilku próśb o szybszą obsługę nie uzyskałem wiele. Ponadto osoby na kasach rozkojarzone, niekoniecznie uprzejme.