Opinia użytkownika: KillBill
Dotycząca firmy: PLUS
Treść opinii: Udałem się tam celem wyjaśnienia faktury za usługi telekomunikacyjne z uwagi na nieścisłości - zmiana abonamentu na wyższy z mojej strony. Bardzo dobra organizacja- automatyczny bileter, po krótkim czasie miła Pani przedstawiła się i poprosiła mnie do swojego wydzielonego! Biurka, które są tak ustawione aby inne osoby nie słyszały rozmów innych interesantów. Miejsce zadbane i bardzo czysto. Pani która wszytko mi wyjaśniła, odpowiedziała - o dziwo- na wszystkie moje pytania i uwagi, nie przerywając gdy ja się wypowiadałem- wzorowo. Problem, który się pojawił, nie wynikał z mojej winy, toteż zostałem przeproszony i została przyjęta reklamacja i będzie wystawiona korekta faktury. Aż miło, w przeciwieństwie do Salonu PlusGSM w Łęcznej, gdzie właśnie miesiąc temu podpisywałem kontynuacje umowy i przez niedouczenie lub chęć zysku powstał przedmiotowy problem. Pani zamiast zajmować się pracą zajmowała się wprost wszystkim a nie obsługą klienta.