Opinia użytkownika: Patryk_5
Dotycząca firmy: Reserved
Treść opinii: Wszedłem do sklepu. Przechadzając się po sali sprzedaży nie zauważyłem żadnych "kotów". Lustra były czyste. Wybrałem dwa modele swetrów. Oba w rozmiarze M. Następnie udałem się do przymierzalni. Obsługa zajmowała się układaniem towaru a pojedyncze osoby obsługiwały klientów. Niestety, rozmiar wybranych przeze mnie swetrów był za duży. Wychyliłem się z przymierzalni. Zauważył to jeden ze sprzedawców. Na identyfikatorze napisane miał "Michał". Zapytał czy poszukać mi jakiegoś rozmiaru. Pokazałem swoje swetry i poprosiłem o rozmiar S. Po chwili sprzedawca przyniósł jeden z nich i poinformował, że niestety, drugiego nie ma ale przyniósł jeszcze jeden, którego wcześniej nie zauważyłem i powiedział, że może mi się spodobać bo jest w podobnej tonacji kolorystycznej. Wziąłem rzeczy i wszedłem do przymierzalni. Michał powiedział, że jeśli będę potrzebował pomocy to mogę zawołać. Po przymierzeniu jednego ze swetrów wydawało mi si,ę że jest lekko za ciasny. Wyszedłem z przymierzalni i poprosiłem Michała o pomoc w decyzji. Odpowiedział, że jest to towar prosto z dostawy i na początku mogę mieć takie odczucie. Powiedział, że sam ma taki sweterek i bardzo wygodnie się w nim czuje, nie ma problemu z praniem, nie kurczy się. Za jego namową wybrałem ten sweter. Michał zapytał, czy nie chcę sobie poszukać jakiejś koszuli z kołnierzykiem pod ten sweter, jednak ja podziękowałem. Wskazał mi kasę i podziękował za zakupy. Przy kasie kasjerka przywitała mnie, uśmiechając się życzliwie. Nabiła towar na kasę i spakowała go starannie do reklamówki. Podała kwotę do zapłaty i zapytała, czy będę płacił kartą czy gotówką. Podałem kartę, kasjerka informowała mnie o kolejnych krokach, jakie powinienem "poczynić" na terminalu. Po transakcji podała mi do ręki wydruk oraz paragon. Podziękowała za zakupy, zaprosiła ponownie do odwiedzin i pożegnała. Na sali sprzedaży temperatura była w sam raz, ani za chłodno ani za ciepło. Muzyka również była odpowiednio ustawiona.