Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: H&M
Treść opinii: Będą na zakupach w H&M, gdzie były właśnie sezonowe obniżki cen, zainteresowałam się płaszczem, który przed obniżką kosztował 217 zł. Na metce cena ta była przekreślona i dopisane długopisem "50" oraz znaki "przecinek i myślnik", co wyglądało właśnie jak cena 50 zł. Podeszłam z płaszczem do kasy, żeby go kupić. Sprzedawczyni skasowała i poprosiła o 108,50 zł. Pokazałam jej, że na metce jest 50 zł. Usłyszałam, że jej na kasie wybiło 108,50 zł i taka jest cena. Poprosiłam kierownika. Przyszła pani kierownik i powiedziała mi to samo, powiedziała też, że to na metce napisane długopisem, to nie jest cena 50 zł tylko rabat 50%. Pani przy tym była bardzo niemiła, tłumaczyła, że nie może sprawdzać tego, co wypisują na metce jej pracownicy i ona nie sprzeda tego płaszcza za 50 zł. Odeszłam z płaszczem od kasy i przyniosłam pani kierownik jeszcze kilka rzeczy, które miały identyczną pomyłkę na metce i powiedziałam, że zapłacę za nie tyle ile ona chce i poinformuję o wszystkim właścicieli sieci H&M oraz rzecznika praw konsumenta. Na ten argument pani kierownik sprzedała mi płaszcz za 50 zł.