Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Carrefour
Treść opinii: Po wejściu do hipermarketu Carrefour, od razu zauważyłam nieprofesjonalną obsługę. Problemem było chociażby "doproszenie się" osoby z działu RTV o informacje. Pan, który zajmował się właśnie tym działem, nie wiedział praktycznie nic o telewizorach, które oferował sklep. Poza tym, po zrobieniu wszystkich zakupów, zapłaceniu za nie w kasie, oczywiście przejrzałam rachunek, ponieważ często zdarza się, że ceny są różne. Miałam rację. Kupiłam ananasa, gdzie według ceny umieszczonej nad towarem, kosztował 3,79, na rachunku natomiast widniała cena 11,99. Uważam, że jest to duża różnica, więc udałam się do punktu reklamacyjnego. Pani obsługująca ten punkt, była bardzo opryskliwa i oznajmiła, że nie zwróci mi różnicy cenowej, tylko ewentualnie może przyjąć ode mnie towar i oddać pieniądze. Zgodziłam się na to, po czym owa Pani oddała mi 11,99 w monetach, gdzie najwyższym nominałem było 0,50PLN.