Opinia użytkownika: Piotr_33
Dotycząca firmy: BP
Treść opinii: Cel: tankowanie samochodu, wizyta w toalecie. Obszar przed stacją czysty. Na stacji również dwóch innych klientów. Na podjeździe brak pracownika - samoobsługa. Dystrybutory i pistlety czyste, dostępne papierowe ręczniki i jednorazowe rękawiczki. w budynku stacji również czysto. Klientów obsługuje tylko jeden pracownik (3 osoby w kolejce), druga kasa nieczynna. Pracownik ubrany w strój firmowy, posiada identyfikator. Czas oczekiwania na płatność dość długi (około 10 minut) - jeden z klientów wcześniej ma źle rozliczoną fakturę, którą reklamuje. Pracownik obsłużył mnie sprawnie, choć nie poprosił o kartę lojalnościową z punktami (sam podałem po chwili) Pracownik uśmiechnięty, miły, kompetentny (obsługa kasy, płatność kartą płatniczą). Nie zaproponowano mi produktów dodatkowych. Na sklepie duży asortyment towarów, nie ma braków i dużych luk na półkach. Toaleta czysta, brak przykrego zapachu. Kosz oprózniony. Lista odnośnie sprzątnia toalet podpisana przez pracowników zgodnie z godziną która była (18-19).