Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Orsay
Treść opinii: Jestem stałą klientką sklepu Orsay, zwłaszcza tego w C.H. M1, głównie ze względu na odległość. Firma Orsay ma swoją specyfikę jeśli chodzi o obsługę klienta. Jest ona dla mnie bardzo korzystna, gdyż należę do grona klientek samodzielnych i lubię poruszać się po sklepie swobodnie, a jeśli mam zapytanie, to po prostu podchodzę do pani ekspedientki (która przeważnie non stop dyżuruje przy kasie) i pytam. Lubię samoobsługę. W Orsay, który dość często odwiedzam, mam komfort przechadzania się po hali sklepowej bez nieprzyjemnego poczucia bycia potencjalnym złodziejem (i dlatego stale, wręcz ostentacyjnie obserwowanym) albo dziwolągiem, bo za długo oglądam czy przymierzam. Tam panuje duża wolność, każdy zajęty jest swoimi sprawami. Widoczny jest porządek i podział obowiązków. Wystrój sklepu jest ciekawy, zachęcający do zakupów. Obsługa, z którą akurat dziś się spotkałam, była nienaganna. Pani ekspedientka miło i wyczerpująco odpowiedziała na moje pytania dotyczące zwrotów i reklamacji. Na terenie sklepu było czysto (brak śmieci), choć dały się zauważyć leżące na ziemi wieszaki i rzucone byle gdzie (nie na ziemi) ubrania, ale nie było tego dużo. Z tego, co zaobserwowałam, w sklepie w czasie mojej wizyty, była jedna pani z obsługi, więc trudno się dziwić drobnym niedociągnięciom. Przymierzalnie w dobrym stanie. Podoba mi się rozwiązanie z możliwością zwrotu towaru w ciągu 2 tygodni od dnia zakupu (jednak jedynie z metką i paragonami) oraz brak ograniczeń co do ilości ubrań, zabieranych do przymierzalni - to duży krok w stronę klienta. Moją ocenę uzasadniam tym, że naprawdę lubię odwiedzać Orsay. Towar jest uporządkowany tematycznie, zawsze wydzielona jest kategoria "sale". Obsługa fachowa, zawsze gotowa pomóc. Zdaję sobie sprawę z tego, że panie nie podchodzą do klientów w sposób indywidualny, co świadczy o ich równym traktowaniu, ale może też być czasem postrzegane jako obojętność i brak wyczulenia na potrzeby poszczególnych osób, co może utrudniać pomoc w formie doradzania, zainteresowania się celem poszukiwań danej klientki. Jednak rozumiem, że taka jest polityka firmy i za to, jak dla mnie, duży plus.