Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Levi's
Treść opinii: Kiedy weszłam do sklepu z zamiarem kupna spodni od razu zostałam zauważona przez sprzedawcę (młodą dziewczynę). Z uśmiechem na twarzy przywitała mnie, mówiąc dzień dobry. Po chwili zapytała, czy może szukam czegoś konkretnego i czy może mi w czymś pomóc. Powiedziałam, że szukam spodni, sprzedawca zadał mi kilka pytań w celu rozpoznania potrzeb, a mianowicie jaki kolor, rozmiar, fason itp. Po mojej odpowiedzi dostałam trzy pary spodni i zostałam zaproszona do przymierzalni. Mierząc spodnie sprzedawca podszedł do mnie pytając, czy rozmiary są dobre i czy mogę się pokazać. Wyszłam z przymierzalni, sprzedawca w naturalny sposób próbował mi doradzić, który model lepiej na mnie leży. Po przymierzeniu wszystkich spodni razem wybraliśmy model. Sprzedawca zapytał mnie, czy dobierzemy jeszcze jakąś bluzkę do nowych spodni, zgodziłam się, dostałam do przymierzalnia kilka, z czego jedną wybrałam. Następnie sprzedawca zaprosił mnie do kasy, po zapłaceniu za zakupy z uśmiechem na twarzy podziękował i zaprosił ponownie.