Opinia użytkownika: Donat
Dotycząca firmy: Tesco
Treść opinii: W dniu 23.08.2008 r. robiłem zakupy w Tesco w Bielsku - Białej. Chciałem zakupić kiełbasę na grilla, którą zabrałem z chłodni i ustawiłem się do kolejki. Hipermarket Tesco reklamuje się, że jest otwarty 24 godziny na dobę jednak nic nie piszą, że po 21:00, a może i wcześniej na cały ogrom kas zaledwie kilka było czynnych. Odstałem się więc przy kasie i jakież było moje zdziwienie, kiedy pani kasjerka nabijając kod produktu, czyli mojej nieszczęsnej kiełbasy, wbiła inny kod (jakiejś ryby). Po tej operacji nabiła raz jeszcze kiełbasę, a ponieważ nie umiała wycofać nabitej - nie wiem jakim cudem ryby - musiałem zapłacić za coś, czego nie kupiłem i udać się do punktu obsługi klienta, gdzie stały już 2 osoby z różnymi problemami i reklamacjami. W punkcie obsługi klienta obsługiwała - choć to chyba za duże słowo - pani, która miała problem z wypisaniem faktury poprzedzającej mnie klientce, a później ze znalezieniem odpowiedniego sposobu na zwrócenie moich pieniędzy. Cała operacja kupna kiełbasy, od stanięcia w kolejce do wyjścia ze sklepu, trwała niemal godzinę.