Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Biedronka
Treść opinii: Do sklepu udałem się po codzienne zakupy. Po wejściu do marketu zauważyłem brak przy drzwiach małych, ręcznych koszyków na zakupy, za to duża ich ilość była przy kasach, zapewne zostawiona przez poprzednich kupujących. Niestety, nikt z obsługi sklepu nie pofatygował się z przeniesieniem w strefę wejścia do sklepu. Było to dość uciążliwe, ponieważ wejście i wyjście ze sklepu są od siebie oddzielone szybą, przejście po koszyk stało się więc problemem. Z tego powodu obniżenie oceny. Kolejny czynnik, który miał wpływ na obniżenie oceny to zachowanie personelu, kiedy zakupy (z braku koszyka) zacząłem wkładać do plecaka, który miałem ze sobą. Zarzucono mi bowiem kradzież i oszustwo, mimo, że oczywiście miałem zamiar zapłacić za zakupiony towar. Komentarze te były wyjątkowo uszczypliwe. Miła niespodzianka czekała mnie natomiast przy kasie, gdyż kasjerka z dużą wprawą skasowała moje produkty, szybko wydała prawidłową kwotę reszty i paragon. Oczekiwanie przy kasie trwało więc bardzo krótko, a ponadto kasjerka kulturalnie powiedziała "Dzień dobry", przystępując do kasowania moich zakupów i z miłym uśmiechem pożegnała mnie, kiedy odebrałem resztę.