Opinia użytkownika: Małgorzata_35
Dotycząca firmy: Carrefour
Treść opinii: W hipermarkecie Carrefour robiłam zakupy. W momencie kasowania należności za wybrane przeze mnie produkty okazało się, że zielony ogórek nie może być sprzedany ponieważ pan obsługujący w kasie nie znalazł kodu, żeby móc skasować wymienione wyżej warzywo. Zapytał koleżanki z sąsiednich kas ale żadna z nich nie znała również kodu na to warzywo. Powiedziałam, że bardzo zależy mi na tym produkcie. Pan powiedział, że po pierwsze jest tutaj nowy, a poza tym nie ma kto sprawdzić na sklepie jak odnaleźć ten produkt w systemie kasowym. Sytuacja opisana nie zdążyła się po raz pierwszy w tym sklepie. Kilka razy musiałam rezygnować z wybranych produktów bo obsłudze nie chciało się sprawdzić kodu lub tłumaczyli, że nie mają czasu żeby sprawdzić żądany produkt.