Opinia użytkownika: Magdalena_246
Dotycząca firmy: Telekomunikacja Polska
Treść opinii: O godzinie 14.10 wyłączono nam wczoraj internet (korzystamy z usługi live box). O godzinie 19.40 zadzwoniłam pod wskazany na fakturze numer, w celu uzyskania informacji o charakterze i czasie trwania awarii. Chciałam również dopytać o możliwość uzyskania odszkodowania za brak połączenia z internetem, spowodowany z winy TP SA. Uzyskałam informacje, że należy zadzwonić pod numer tzw. błękitnej linii. Zadzwoniłam. W trakcie rozmowy konsultantka stwierdziła, że takie wnioski należy zgłaszać pod specjalnym numerem obsługującym usługę live box TP. Zadzwoniłam pod wskazany numer. Tam dowiedziałam się, że jednak kwestie odszkodowań są w gestii konsultantów z błękitnej linii (skąd chwilę wcześniej przełączono mnie na inny numer) i oczywiście nie uzyskałam żadnej odpowiedzi. Zniechęcona więcej nie zadzwoniłam, a dziś na szczęście już mam internet.