Opinia użytkownika: Donat
Dotycząca firmy: PLUS
Treść opinii: W dniu 29.08.2008r. uległa awarii moja karta SIM. Zadzwoniłem więc do Biura Obsługi Klienta, gdzie poinformowano mnie, że muszę się zgłosić do najbliższego punktu Plus GSM. Zrobiłem tak jak mi powiedziano. Pracownik wypełnił reklamację i zgłoszenie i wysłał zgłoszenie z informacją, że wymieniona karta zostanie aktywowana do dwóch godzin. Kiedy do godziny 14 karta nie została aktywowana zadzwoniłem ponownie do Biura Obsługi klienta, gdzie dowiedziałem się, że wniosek został odrzucony i muszę go złożyć ponownie. Z niejasnych dla mnie przyczyn ani pan konsultant ani pani kierownik nie potrafili mi pomóc, za każdym razem twierdząc, że nie mają takich kompetencji. Gdy poprosiłem o numer do działu reklamacji powiedziano mi, że jest tylko numer faksu, co uważam za totalną niedorzeczność. Oczywiście nic nie załatwiłem, nie wiem za co Ci ludzie otrzymują pensję. Byłem zmuszony pojechać ponownie 25 km do owego punktu i wysłać kolejne zgłoszenie z tym, że byłem bez telefonu cały weekend, za który z pewnością zostanie mi naliczony abonament w takiej wysokości, jakbym mógł z niego korzystać.