Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Saturn
Treść opinii: 31.08.2008 robiłam zakupy na dziale małego agd. Wszystkie, wcześniej w internecie wyszukane przeze mnie produkty rzadszych firm, były na ekspozycji (w innych sklepach tylko niektóre albo wcale). I były w cenach podobnych jak te najniższe, oferowane przez sklepy internetowe. Podczas moich oględzin na tym dziale, trwających około 20 minut, przy dość dużej frekwencji klientów, podeszło dwóch pracowników z pytaniem, czy pomóc.To rzadkie w tych dużych, sieciowych sklepach, zazwyczaj trzeba ich szukać. Ponieważ po internetowych penetracjach wiedziałam wszystko na temat interesujących mnie produktów, poprosiłam o zapakowane egzemplarze. Jeden ze sprzętów, toster okazał się ostatnim z ekspozycji. Pan natychmiast zaproponował zniżkę. Poprosił do stanowiska info, skąd telefonicznie skonsultował jej wysokość. Poinformował, że na tę jedną rzecz będzie osobny paragon, będzie adnotacja, że towar został sprzedany bez opakowania, abym nie miała problemów z ewentualną reklamacją i odprowadził z pakunkami do kasy. Niestety, w domu jeden z zakupionych towarów okazał się wadliwy, dlatego nazajutrz, 1.09.2008 zgłosiłam się do działu obsługi klienta, gdzie dość szybko i bardzo uprzejmie dopełniono formalności, abym mogła wymienić wadliwy towar. Wszystko odbyło się krótko, rzeczowo i kompetentnie. Pan zachęcił mnie, abym z wymienionym towarem wróciła do niego, aby można było "komisyjnie" rozpakować i sprawdzić, czy ten egzemplarz grilla jest dobry.