Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: T-Mobile
Treść opinii: Jako, że miesiąc temu skończyła mi się umowa z tym operatorem, odkładałam wizytę w salonie na "po powrocie z wakacji", aby na spokojnie przyjrzeć się ofercie i aparatom telefonicznym, proponowanym wcześniej podczas wielokrotnych rozmów przez telefon z przedstawicielami tej sieci. W niekrępujący sposób obejrzałam interesujące mnie telefony i skupiłam się na dwóch aparatach z tzw. wyższej półki.Byłam zdecydowana na przedłużenie umowy i cała rodzina wiedziała, że mam wyjść z telefonem. Wydrukowałam numerek, trafiłam do operatora, który nieśpiesznie wyświetlił go, załatwiając w międzyczasie sprawy dotyczące grafiku. Jestem cierpliwa i bardzo chciałam mieć to za sobą, tym bardziej, że spędziłam w tej sprawie już w tym salonie ok.30 minut. Rozmowa z przedstawicielem przebiegła tak, że nic nie zachęciło mnie, aby tę umowę sfinalizować, na wiele pytań dotyczących taryf otrzymywałam w odpowiedzi wzruszenie ramionami, brak argumentacji, dlaczego ta a nie inna. Co do wybranych aparatów - żadnego słowa zachęty, raczej uwagi krytyczne lub brak uwag za czy przeciw, co wzbudzało coraz większe wątpliwości. Umowy nie przedłużyłam, co więcej po 13 latach myślę o zmianie sieci.