Opinia użytkownika: Nina_4
Dotycząca firmy: Castorama
Treść opinii: Podczas zakupów paneli, ok. 20 paczek poprosiłam sprzedawcę, by pomógł mi je zapakować do wózka. Wyboru odcienia dokonałam sama, gdyż sprzedawca był zajęty. Firmę podpowiedział mi znajomy. Nie zawracałam więc głowy i tak zapracowanemu sprzedawcy. Z zapakowaniem jednak sama nie dałam rady. Gdy zapytałam, miły Pan od razy wziął się do roboty a po zapakowaniu zapytał, czy pomóc w ładowaniu do samochodu. Byłam zaskoczona jego serdecznością i uprzejmością. W trakcie rozmowy okazało się też, że z półki wzięłam złe końcówki, które sprzedawca wymienił na te, które być powinny. Tak powinna wyglądać opieka nad klientem. Sprzedawca ten zrobił coś więcej, niż tylko prawidłowo obsłużył, wzbudził pewne uczucia (komfortu, cała sytuacja była przyjemna), znacznie poprawiło mi to humor po dniu pracy.