Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Księgarnia
Treść opinii: Weszłam do sklepu po godzinie 14. Spędziłam tam około 30 minut. Zaczęłam od szukania konkretnej książki, "Spóźnieni Kochankowie". Przypuszczałam, że będzie zakwalifikowana na półce o nazwie "literatura obca". Nie znalazłam jej jednak. Poszukałam ekspedientki. Przy stoisku jej nie było, pomiędzy regałami też nikogo nie widziałam. Poczekałam obok punktu obsługi klienta parę minut, aż się pojawiła młoda pani. Zapytałam o książkę. Ekspedientka sprawdziła w komputerze i powiedziała, że jest jedna sztuka. Poszła poszukać w tym samym regale, w którym wcześniej ja szukałam. Nie było jej jakiś czas. Wróciła i powiedziała, że nie może jej odszukać. Poszła w innym kierunku, znowu jej nie było jakiś czas. Wróciła i powiedziała, że jednak nie może jej odnaleźć. Zaproponowała abym zamówiła tę książkę z tym, że trzeba poczekać kilka dni, około tygodnia. Postanowiłam nie zamawiać a poszukać gdzie indziej. Podziękowałam i wyszłam.