Opinia użytkownika: Malina
Dotycząca firmy: Bank Millennium
Treść opinii: Postanowiłam założyć konto i lokatę w banku Millenium. Mimo godzin szczytu w placówce przebywało mało klientów. Pomieszczenie nie było duże, ale dobrze wentylowane i klimatyzowane. Odczułam chłód i świeże powietrze mimo upału na zewnątrz budynku. W rogu pomieszczenia stał również duży pojemnik z wodą do picia i kubeczkami. Ujmuję jeden punkt za brak bariery między interesantem siedzącym przy stoliku obsługi klienta, a oczekującymi w kolejce, a także zbyt mało miejsc siedzących dla oczekujących. Pomieszczenie utrzymane w czystości, panie z obsługi miały uporządkowane papiery na biurku. Pani z obsługi klienta zaprosiła mnie do stolika, na wygodne krzesło. Uprzejmie spytała, czym może służyć. Chętnie wyjaśniła zasady zakładania i prowadzenia rachunku, a także wskazała lokatę o najkorzystniejszym oprocentowaniu dla podanej przeze mnie kwoty i okresu oszczędzania, uzasadniając, dlaczego podaje akurat tę. Sprawiała wrażenie osoby kompetentnej, której zależało na profesjonalnej obsłudze i zadowoleniu klientów. Chętnie objaśniała wypełniane przeze mnie dokumenty, cierpliwie czekała, aż zapoznam się z każdym z nich, wyjaśniała wszystkie wątpliwości. Wyjaśniła różnicę między kartą bankomatową, a kartą zakupową, podała wszystkie kryteria uzyskania bezpłatnego prowadzenia rachunku. Wydała wszystkie konieczne dokumenty. Pieniądze na lokatę wpłacałam w kasie, gdzie również spotkałam się z życzliwą obsługą.