Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Carrefour
Treść opinii: Cel mojej wizyty w sklepie Carrefour Głogów był konkretny: zakup serwisu obiadowego Luminarc Carine, z przeznaczeniem na prezent ślubny. Na półce znajdował się dokładnie jeden taki, fabrycznie zapakowany zestaw. W związku z tym, iż z zasady staram się nie kupować kota w worku, zabieram zestaw do POK i uprzejmie proszę o rozpakowanie. Zaznaczam, że szukałem dokładnie tego towaru i zależy mi tylko na sprawdzeniu, czy zestaw jest wolny od wad i uszkodzeń, mogących powstać w trakcie transportu, magazynowania etc. Usłyszałem, że nie ma takiej możliwości, gdyż sklep nie ma pewności, że po obejrzeniu serwisu nie zrezygnuję z zakupu i "co oni z tym wtedy zrobią?". Na miejscu mogę jedynie ocenić wyrób po pudełku a sprawdzać co najwyżej w domu. Wyrażam swoje zdziwienie i w tym momencie jestem już dokładnie obserwowany przez ochroniarza, który podchodzi do punktu obsługi i zostaje do końca rozmowy. Nie podoba mi się takie rozwiązanie i czuję już pewien dyskomfort (baczna obserwacja), ale nie tracę jeszcze ochoty do zakupu. Dowiaduję się, że w przypadku towaru uszkodzonego będę mógł wrócić i dokonać wymiany na nowy - jeśli znajduje się jeszcze w magazynie. Jeśli nie, to czeka mnie procedura reklamacji przesyłek, bo zwrot gotówki jest niemożliwy. Na nic zdają się moje argumenty o weselu za pasem i ostatecznie wychodzę ze sklepu mocno poirytowany. Wcześniej muszę jeszcze odnieść pakunek na miejsce. Od towarzyszącej mi osoby słyszę "To jest cały głogowski Carrefour (...)"