Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: CEWE Fotojoker
Treść opinii: Wchodząc od razu poczułam się zauważona przez sprzedawcę. Dając mi chwilę na rozejrzenie się po lokalu, grzecznie spytał, do jakiego celu potrzebuję aparat cyfrowy, czy marka jest dla mnie ważna, kto jeszcze w domostwie będzie obsługiwał sprzęt, czy w ogóle orientuję się na czym polega różnica w jakości robienia zdjęć. Ekspedient bardzo sprawnie, choć troszkę za szybko przekazywał informacje na temat funkcji dodatkowych danego modelu. Kiedy zrozumiał, że jestem zdecydowana na kupno aparatu, tylko waham się odnośnie modelu, zachowanie jego było zbyt pewne siebie. Spieszył się, żeby zająć się kolejnym klientem. Transakcja bardzo dobrze rozpoczęta, skończyła się bez euforii, która powinna towarzyszyć klientowi po zakupie.