Opinia użytkownika: Beata
Dotycząca firmy: Pizza Hut
Treść opinii: Wróciliśmy z domku nad jeziorem bardzo głodni. Pora była już późna, żołądki dawały nam jasne znaki, że czym prędzej pragną coś skonsumować. Okazało się, że oboje mamy ochotę na pizzę z sieci "Pizza Hut". Ponieważ najbliższa restauracja, niestety, nie dowozi jedzenia na telefon do miejsca naszego zamieszkania, postanowiłam sama wcielić się w rolę dostawcy i sprawić radość mojej rodzince. Aby w lokalu nie czekać na zamówienie zbyt długo, postanowiłam złożyć zamówienie na telefon i określić godzinę swojego przybycia. Okazało się, że jest to możliwe, ku mojemu miłemu zaskoczeniu. Pierwszy plus. Dotarłam do restauracji szybciej, niż się spodziewałam, uiściłam opłatę kartą i spokojnie czekałam na realizację zamówienia. Przez ten czas dokładnie przyjrzałam się lokalowi. Moim zdaniem wymaga już odświeżenia i remontu. Skorzystałam z toalety, bardzo malutkiej i ciasnej, gdzie przydałoby się użyć dostępnych środków zapachowych. Mały minus. Pracownicy restauracji zza kontuaru wyglądali schludnie, mieli jednakowe koszulki w kratkę. Jednocześnie dało się zauważyć, że każda z pracownic ma już innej długości spódnicę, jedna nosi sandały, inna znów tzw. balerinki. Na pewno lepiej prezentowałyby się, gdyby cały strój pracowników był bardziej ujednolicony. I najważniejsze: w lokalu nie ma ulotek z pełną ofertą. Na podświetlonej tablicy widnieją tylko klasyczne pizze. Dopiero na prośbę klienta można otrzymać ulotkę. Duży minus. Po około 15 minutach od złożenia zamówienia przez telefon, otrzymałam swoje zamówienie od pana z pięknym i serdecznym uśmiechem na twarzy.