Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Hanna_6

Dotycząca firmy: PLUS

Treść opinii: Dnia 5 sierpnia 2008 roku udałam się do punktu obsługi klienta Operatora Komunikacyjnego Plus GSM, znajdującego się w kompleksie Carrefour w Bydgoszczy przy Al. Jana Pawła II 115. Celem mojej wizyty była chęć zakupienia nowej karty startowej SIM oraz doładowanie konta owej karty. W punkcie obsługi znajdowały się dwa stanowiska, lecz tylko jeden doradca klienta (kobieta ok. 25 lat, 165 cm wzrostu, włosy ciemny blond, ubrana w służbowy uniform). Pomieszczenie było czyste, sprzątnięte, telefony i akcesoria dobrze oświetlone. Gdy weszłam, kobieta obsługiwała jednego klienta. Na swoją kolej czekałam ok. 15-20 min. Niestety, w punkcie nie było żadnych miejsc siedzących dla oczekujących w kolejce klientów, a także dla osób aktualnie obsługiwanych, co wywołało u mnie lekkie poddenerwowanie. Kiedy przyszła moja kolej, zapytałam o dostępne pakiety w taryfie Simplus. Kobieta przedstawiłam mi każdy z nich w przejrzysty sposób, podkreślając zalety każdego z pakietów. Gdy przyszło do zapłaty, sprzedawczyni miała problem z kasą fiskalną (blokowała się rolka wydająca paragony, podobny problem miała także przy regulowaniu należności poprzedzającego mnie klienta). Również urządzenie drukujące karty zasilające konto nie działało. W międzyczasie ustawiła się kolejka trzech klientów, którzy sprawiali wrażenie zdenerwowanych faktem, że nie mają gdzie usiąść. Sama obsługa doradcy klienta była fachowa i sprawna (oceniam ją na + 4). Jednak brak miejsc siedzących dla klientów, zacinająca się kasa fiskalna oraz zepsute urządzenie drukujące karty zasilające, obniżają moją ostateczną ocenę do + 2.