Opinia użytkownika: Jacek_25
Dotycząca firmy: IKEA
Treść opinii: Przed wizytą w markecie odwiedziłem stronę internetową sklepu, w celu sprawdzenia czy artykuły, które chcę kupić są na stanie magazynowym (chodziło mi tutaj o artykuły łazienkowe). Część wybranych przeze mnie artykułów, zgodnie ze stanami podanymi na stronie, znajdowała się w sklepie, natomiast podczas wizyty zostałem poinformowany, że artykuły te będą dostępne za około miesiąc. Informację tę uzyskałem w punkcie obsługi klienta, należącym do danego działu. Obsługa była miła i potrafiąca udzielić wyczerpujących informacji, z drugiej strony czekałem ponad 5 minut, aby się dowiedzieć, że artykułów które chciałem zakupić nie ma na stanie, wbrew bieżącym informacjom otrzymanym ze strony internetowej. Uważam, że pracowników obsługi było zbyt mało do szybkiej obsługi odwiedzających klientów. Po powrocie do domu wysłałem maila z zażaleniem i otrzymałem odpowiedź, że sklep jest w trakcie rozbudowy i że informacje o brakach asortymentowych zostały umieszczone na lokalnej stronie internetowej (nasuwa się tutaj od razu pytanie, czy ktoś w ogóle dba o informacje o stanach magazynowych poszczególnych obiektów, czy informacje te mają przyciągać klientów).