Opinia użytkownika: Patryk_9
Dotycząca firmy: InPost
Treść opinii: Miałem zamiar wysłać paczkę (słuchawkę blutooth w pudełku). Udałem się do marketu "Billa", gdzie przed kasami mieścił się punkcik InPostu. Niestety oznakowanie go było bardzo słabe i musiałem się jeszcze upewnić pytając obsługę, czy to na pewno szukana przez mnie firma. Chciałem wysłać paczkę, specjalnie nie wziąłem żadnego opakowania, ani długopisu. Chciałem sprawdzić, czy taki mały punkt InPostu jest na to gotowy. Okazało się, że pani od razu pożyczyła mi długopis (bez mojego proszenia), a i bardzo dobre, kartonowe pudełko, można zakupić (1,2zł). Ten mały punkt nie umożliwiał przekazania paczki przed "otwór" przy kasie dlatego pani grzecznie do mnie wyszła i wzięła paczkę oraz służyła pomocą, co do tego gdzie mam wpisać i jak. Sama usługa kosztowała mnie 6 zł (+1,2zł za opakowanie), więc jest to bardzo dobra stawka (w porównaniu do Poczty Polskiej) za wysłanie paczki. Przesyłka dotarła dwa dni później - czas również zadowalający.