Opinia użytkownika: Bożena_9
Dotycząca firmy: Credit Agricole
Treść opinii: Osoba obsługująca mnie przywitała się bardzo grzecznie i zaraz po moim wejściu. Zaprosiła mnie do stolika, spytała w czym może pomóc. Miałam problem z kartą do bankomatu, która została wysłana z innego banku i zaginęła. Bałam się, że osoba która znajdzie kartę może pobrać środki z mojego konta. Pani, która mnie obsługiwała uspokoiła mnie, szybko i profesjonalnie zaproponowała mi blokadę starej karty i zamówiła nową. Zaproponowała przysłanie karty nie do placówki banku lecz na adres mojego zamieszkania. Wystawiła odpowiednie dokumenty, podziękowała i odprowadziła mnie do drzwi. Mimo, że placówka miała być już zamykana ani przez chwilę nie odczułam, że pracownica chce iść do domu, że się śpieszy, że chce już zamknąć a ja powinnam iść.