Opinia użytkownika: Hubert
Dotycząca firmy: PLUS
Treść opinii: Wszedłem do Punktu Sprzedaży Plusa z jasnym przeświadczeniem czego szukam. Z zewnątrz salon prezentował się bardzo dobrze - czyste witryny, powywieszane w nich aktualne promocje Plusa. Mimo że na dworze padało, po wejściu do środka stwierdziłem że podłogi były czyste. Podszedłem do półek z telefonami dla firm i zacząłem je oglądać. W salonie było poza mną tylko dwoje klientów. Każdy z nich przy dwóch, z trzech stanowisk. W ciągu dosłownie kilku chwil podeszła dla mnie jedna z pracownic i spytała się czy może mi w czymś pomóc. Odparłem, że szukam jakiegoś telefonu na firmę oraz chciałbym się dowiedzieć o warunkach jakie muszę spełnić i co w zamian Plus może mi zaoferować. Zostałem zaproszony do stoliczka. Chcąc wybadać moje potrzeby, Pani w firmowym stroju, wypytała mnie o moje potrzeby względem telefonu. Co miałby taki aparat posiadać. Następnie zapytała się mnie, ile minut w abonamencie mnie interesuje. Stwierdziłem, że około 50. W tym momencie ekspedientka wyciągnęła ulotkę "Plus dla forum" i zaznaczyła w niej ofertę którą by mi polecała (50zł netto). Jednocześnie wymieniła korzyści płynące z tego abonamentu, poleciła wykupienie za 10zł miesięcznie 30min za darmo do końca umowy do wszystkich numerów w Plusie i stacjonarnych. W tym momencie wyciągnęła tabelę ze specyfikacją telefonów, gdzie zaznaczyła mi na liście aparaty (Nokia 3110, Nokia 3120), które spełniały moje oczekiwania. Przy okazji spytałem się, jakie muszę posiadać dokumenty przy podpisywaniu umowy. Bez najmniejszych problemów, pracownica wymieniła wszystkie potrzebne i jednocześnie delikatnie spytała, czy nie mam jakiś zaległości z jakiś opłatach bądź nie jestem wpisany do jakiś rejestrów. Chcąc jeszcze dopytać o szczegóły, spytałem się czy nie będzie problemu z przeniesieniem numeru z SimPlusa na abonament. Pracownica odparła że nie ma i jedynie uprzedziła, żebym miał mało środków zgromadzonych na karcie w chwili przenoszenia, gdyż wszystkie zostaną skasowane. Cała operacja może trwać od pół godziny do kilku godzin po podpisaniu umowy. Na koniec naszej rozmowy, pracowniczka jeszcze raz podsumowała co muszę zrobić. Dała mi dwie ulotki, a także otrzymałem wizytówkę salonu z prośbą, abym dzwonił ze wszystkimi pytaniami. Podziękowałem za wizytę i wyszedłem. Cała rozmowa trwała równo 15min.