Opinia użytkownika: Magdalena_56
Dotycząca firmy: Tesco
Treść opinii: Nie jestem stałym klientem sklepów Tesco, ale w poszukiwaniu krzeseł do biura miałam okazję po raz kolejny przekonać się o standardzie obsługi klienta. Chciałam poprosić o pomoc pracownika sklepu w otwarciu pudełek celem sprawdzenia czy towar, który chce kupić faktycznie znajduje się tym pudełku, gdyż w stercie pudeł nieoznakowanych ciężko znaleźć to, co chce kupić. Poszukawszy pani z obsługi hali, była ubrana w uniform Tesco z identyfikatorem , wykładała na półkach towar więc podeszłam i uprzejmie poprosiłam o pomoc. NA co pani mi powiedziała, że jest po godzinie 15 i skończyła pracę i mnie nie obsłuży. Domyślam się , że ów pani po godzinie 15 jest pracownikiem firmy zewnętrznej ,której towar skrzętnie układała. Nie mam nic przeciwko dorabianiu sobie wykładając towar dla firm zewnętrznych, ale jeśli jest po pracy to wypadało by zdjąć uniform.