Opinia użytkownika: Magdalena_56
Dotycząca firmy: JYSK
Treść opinii: 27 sierpnia, wybierając się w poszukiwaniu foteli biurowych odwiedziłam sklep Jysk. Wybrawszy siebie model krzesła zadałam pani w kasie pytanie, czy mogła by mi sprawdzić, czy znajduje się na magazynie większa ilość tego modelu. Otrzymałam informacje, że są, uprzejmie poinformowała mnie nawet, że od jutra zaczyna się promocja i będę mogła nabyć je o połowę taniej. Za radą uprzejmej pani udałam się następnego dnia rano po wybrany towar, przy kasie niestety rozczarowała mnie informacja, że posiadają tylko to na wystawie a na magazynie nie ma a sprowadzenie będzie trwać 3 tygodnie. W takim razie okazało się sklep podaje złe informacje klientom, gdyż nie posiada towarów oferowanych z gazetki reklamowej w dniu rozpoczęcia sprzedaży. Ponadto na wyprzedaży znalazły się w bardzo okazyjnej cenie poduszki i kołdry trzeba było przewidzieć, że chętnych będzie wielu. Sytuacja przypominała lata komuny i wydawanie na kartki ,gdyż towar ten wydzielał pracownik i można było kupić tylko 1 kołdrę i poduszkę dla każdego klienta.Chcąc nabyć drugą pouszkę należało zrobić drugie podejście o ile jeszcze były , gdyż podejrzewam, że był to podobnie jak krzesła towar deficytowy. Co najdziwniejsze, tego samego dnia udałam się do tej samej sieci sklepów Jysk do Kalisza 20 km dalej i obsługa rewelacyjna , towaru dostatek, nawet z doniesieniem krzeseł do samochodu.