Opinia użytkownika: Karolina_37
Dotycząca firmy: Tesco
Treść opinii: 1 sytuacja-chciałam kupić książkę z przeceny, która nie miała kodu z ceną, kiedy zapytałam gdzie mogę się dowiedzieć o cenę, usłyszałam, ze się nie dowiem i książki dziś nie kupię skoro nie ma ceny: 2 sytuacja przy kasie-gdzie naliczono m butelek wody, a było napisane 5+1 gratis, kiedy zwróciłam uwagę, pani udała, że nie słyszy, następnie poszłam do działu reklamacji, gdzie usłyszałam,żeby brać zgrzewkę z kodem i żeby nie robić problemu, po zgrzewkę z kodem musiałam oczywiście iść sama, wtedy zwrócono mi kwotę za jedną wodę, ale w zamian zabrano paragon, na mój protest, że to mój dowód zakupu i nie mam obowiązku go zostawiać pani wzruszyła ramionami; dlatego za podejście do klienta ocena -5