Opinia użytkownika: Neo
Dotycząca firmy: Getin Noble Bank (dawniej jako GETIN BANK)
Treść opinii: Noble Bank stara się budować wizerunek banku elitarnego, otaczającego klientów personalizowaną obsługą dedykowanego doradcy. Nie każdy może być klientem Noble, ale w zamian bank obiecuje wiele, m.in. opiekę osobistego Doradcy. Tymczasem jako klient Noble wcale nie czuję troski Noble o mój majątek. Bank dba o sprzedaż usług finansowych - jest doradca, osobiste spotkanie przy kawie w miłych warunkach, ale na tym kończy się obsługa. Noble przypomina sobie o mnie tylko wtedy, kiedy próbuje mi sprzedać kolejne produkty finansowe. Nie czuję opieki związanej z produktami, które już kupiłem. Nie otrzymuję informacji, wskazówek od Doradcy odnoszących się do mojej konkretnej sytuacji finansowej, portfela. Teoretycznie mogę zadzwonić do Doradcy, ale chyba nie tego oczekują klienci Noble - z pewnością woleliby zajmować się czymś przyjemniejszym, mając poczucie że Noble czuwa... Zamiast tego raz na tydzień (a i to nie zawsze)dostaję e-maila pt. "Tygodniowy Przegląd Rynku Finansowego". Słabiutki - zawiera mało odkrywczą zbieraninę informacji jakich pełno na www lub w prasie. To żadna wartość dodana. Np. przegląd otrzymany dzisiaj (25.08.2008) zawiera tylko 4 i pół linijki na temat polskiego rynku akcji + tabelka TFI, bez jakiejkolwiek rekomendacji, rady (sprzedawać, trzymać). Tylko to mnie dotyczy na 5 stronach przeglądu, bo zajmująca całą stronę informacja o "kredytach na tornister" na pewno nie - klienci Noble to chyba zupełnie inna grupa docelowa?